Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Takbir Raya ♥
Monday, August 29, 2011 | 7:32 PM |

Pagi ibu gerak suruh bangun mandi semua tapi haih so malasss -.- aku bangun benda first aku buad mcg paan haha benda paling penting kan hihi . Lepas ibu mandi dia bising-2 sebab tak bangun dari tempat tidur lagi . Haih terus bangun mandi. Dari 7.30-8.00 aku mandi muahaha padahal sibuk mcg dgn paan dlm bilik air haha teruk betul zzz -.- okay then aku pakai baju semua 8.15 siap terus pergi masjid sembahyang raya kan hehe. Sampai masjid aku call paan cakap jap lagi mcg sebab nak sembahyang kan lepastu bunyi Takbir Raya hmm k hati aku tersebak gila babi entah kenapa :'/ Aku tengok pelbagai orang doe ada dekat masjid tu. Dekat tepi-2 masjid tu banyak orang mintak sedekah hmm kita seronok beraya tapi mereka? Sumpah sedih :/ macamana kalau aku yg berada dekat tempat mereka? Hmm dengan baju baru takde. Haih kenapa nasib mereka malang? Sedangkan aku hidup senang lenang tapi sembahyang semua aku tinggal , puasa sebulan pun aku tinggal :/ apa nak jadi dengan aku nii? Kalau jadi mcm mereka baru aku sedar kan? Haih -.- Tapitapi yang best pergi masjid tadi kan hihi ^^ banyak gila boyboy handsome awwaww depa nii je yang rajin pergi sembahyang even skema kan so what? Yang lain terbongkang kat rumah *samalah dengan pakcik aku niii* muahaha. Em em aku rindu onyang dekat simpang pulai :/ raya KL tak syokkkkk mercun takde , lemang kene beli hmm mane best T.T . Balik rumah kerja pertama aku makan haha lepas makan on9 lerr update blog nii haa apa lagi kan kikiki . Haa kkbyeee Ibu dah menjerit suruh tolong zzzz okay bye muah kiri kanan 


#LOTS OF LOVES LYSAA 


OLDER || NEWER