Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
End of the year.
Saturday, December 3, 2011 | 3:35 AM |

Okay sekarang dah December. Hm, lagi berapa hari je lagi nak masuk 2012. I will gonna miss 2011 so much. Hm, tahun 2011 buat aku lebih matang daripada sebelumnya. Aku berjumpa dengan pelbagai manusia untuk dijadikan kawan. Tapi sayang aku hanya jumpa berapa orang je yang layak digelar kawan :') Maafkan aku kerana aku bukan kawan yang terbaik untuk yg lain sebab tu aku hanya jumpa berapa orang je kawan. Aku malas mention nanti ada yang terasa susah kan? Tapi selagi aku mampu bersama korang aku akan terus bersama. Selagi kesabaran yang ada dalam hidup aku ni aku akan terus bersama korang. Maafkan aku jika satu hari aku menghilangkan diri tanpa disedari :) Bukan kehendak aku tapi kehendak salah seorang geng korang kan? Mungkin 2011 ni last kita berjumpa dan 2012 tiada lagi Lysaa Momoy kawan korang :) Aku hanya akan berkawan dengan orang yang betul perlukan aku disebelahnya. Maafkan aku sekali lagi dengan keputusan yang telah aku buat. Aku dapat merasakan yang aku tak diperlukan dalam hidup korang lg kan? Tapi jangan risau aku akan ada untuk korang bila saja korang perlukan aku hanya perlu mcg/call. Hihi bye Assalamualaikum.
Lots of Loves LM :*


OLDER || NEWER