Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Guys.
Saturday, December 10, 2011 | 8:50 AM |

Hai korang. Okay harini Lysaa nak cerita pasal dua org abang, kawan aum semua lah mereka :) 

Mohammad Harith bin Shaiful Azha. Okay korang kenal tak dia ni? Haa mestilah kenal Abang panas kita aum si Harick Vega ;) Haa kalau tak kenal lagi tu tu kt bawah tu gambar dia muehehe.
 K dia ni abang aku so korang tak payah ah nak terhegeh-2 nak jadi adik dia, nak jadi gf dia boleh. Aum dia single ni muehehe. K nak cerita pasal dia ni. Serious aku baru jumpa abg yang baik gila doh haa beruntung siapa dapat dia ni. Promote ni :p Wehhhhhhhhhhhhh! Aku nak cerita ni yang dia ni suka bagi aku senyum even aku tengah sedih sekalipun dia akn terus cuba untuk buat aku senyum. Masalah aku hilang bila aku dengan dia. Dia dengan Syazni sama. Mereka berdua faham aku dan buat aku selalu tersenyum. Hm, okay tadi aku down lepastu dia online so mengadu ah kat dia and dia bg aku semangat hehe thanks abang. Lepastu tadi aku baca IM dia dengan Amir apakk ahh dia ni caring doh gila punya ambil berat. K dia taknak aku gaduh dah apa semua so mulai harini aku janji aku takkan gaduh and jahat lagi hehe. Thanks Harick :')

Izzul Asyraf. Okay ni ehem ehem kita :p Ewohh berangan haha ni kawan baik kita :) Dia kan baik doh serious baik gilaaaaaaaa. Tadi time dia call act tengah nangis :p lepastu kena ah cover kan haha dia boleh pulak bt lawak >< Haih alap alap wehh wehh nak tahu? I sayang you k? You bestie I aumm thanks sebab buat I gelak td haha thanks buat I lupa masalah I kejap. Muehehe ni gambar dia :)

Omeyyyyy kan? K dia single so awekk kat luar sana boleh ngorat dia aummmm.

Bye Lots of Loves LM :*


OLDER || NEWER