Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Khairul Faiz bin Md Nasir.
Tuesday, December 27, 2011 | 9:41 AM |


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai nampak nama dgn gmbr atas tu? K nak cerita pasal ex aku muehehe. Now tgh mcg dgn dia ni haa haih tetiba dia ckp teringat time first kiteorg kenal dulu. Hahaha sedih doh bila ingat balik. Tapi kan time couple among ex aku dia ah paling sweet ewohh kembang bontot satgi dia baca :p Bila dia pujuk kan haih cair weh. Eh ingat time dkt dataran? XD time tu best doh haha even ad sakit hati sikit dgn lu :p Kk stop cerita psl benda lama kita cerita psl skrg. Haih lu kata gua dah tak syg lu kn? Ish gua sayang lu lerr Kayy kalau gua tak syg gua takdenye lepak dgn lu semua. Lgpun lu faham gua even kita dah break. Time gua tgk phone lu kan ada ah perasaan jeles skit :p tpi gua buat lek jeler kot nak marah yedakk? Hewhew. Sorry ah sebab I suka bg you sakit hati dgn cerita pasal Syamil. Em, lu ah bg gua down sape suruh --' Em, jangan ler marah gua mcm td doh serious cuak :3 hihi. Kk buat lek. I taktau apa i merepek dalam ni sbb I dah ngantok ni. Hahaha sorry bt lu bengang dgn gua. Apapun jadi friend forever k. Bye :)


Lots of love LM :*


OLDER || NEWER