Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Nor Syazni Izafi Fiteli.
Tuesday, December 6, 2011 | 12:57 PM |

Hello see nama kat atas tu? Okay tu gf aku :) Hm, okay look dia ni je yang faham antara kawan-2 aku. Aku bahagia kawan dgn dia serious aku sayang dia. Aku taknak hilang dia untuk kali kedua :') Kehilangan dia begitu berat bagi aku. Tiada siapa yang boleh gantikan dia dihati aku. Kiteorg dah mcm adik beradik hehe. Dah 6 hari tak jumpa dia :( Rindu gila doh kat awekk cunnn ni aummm teheee :* Once friend forever we friend k baby?

Take note for you SI : I akan jaga hati you sebaik mungkin dan I akan jaga you :) Tu janji I dekat you. I takkan sia-2 kan persahabatan kita ni. I akan jaga persahabatan ni macam I jaga diri I. Ini janji I dekat you. I love you b :')

Gambar kiteorg bersama :)






Lots of loves LM :*


OLDER || NEWER