Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Tittle please
Friday, December 30, 2011 | 2:37 AM |

Hm, start from now aku dah taknak jaga hati sesiapa kecuali SI, family aku. Aku dah penat mcmni. Aku ada perasaan aku bukannya robot yg kau boleh nak arahkan aku itu ini. Pasal abang aku sorang ni. Hm, inilah sebabnya aku malas nak kenalkan dengan cousin dgn kawan-2 aku. Bila jd mcmni semua nak gaduh ahh semua nak merajuk. Aku benci ah cani. Skrg ni kan aku rasa life aku mcm err NOTHING. Aku taktau kenapa. Semua aku dah luahkan dekat adik aku si Tun Fitrie tu haa smlm. Tapi still hati aku tak tenang ntah lah kenapa. Aku taktau apa lg yg aku nak dalam hidup ni. Aku nak kawan-2 yang faham aku mcm SI faham aku. Aku taknak kawan yang hanya nak duit aku hm. Korang suka pau aku kan? Ingat aku kaya sgt ke? Duit mak bapak korang bg korang bt apa? Simpan? Untuk? Haih fuck you. Bye.


OLDER || NEWER