Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Ajrul Mazlan ;)
Wednesday, January 25, 2012 | 7:58 AM |

Oceyyy tadi jumpa abg kesayangan aku ni haa. Fuh lepas rindu dkt dia v^^ sikit punya lama ah kan tak jumpa dia. Ayooooo ok lepasni 2 months tak jumpa dia :( Em time kau hntr aku balik td sumpah tak lalu nak pandang muka kau sbb aku taknak kau pergi PLKN tu balik. Haih nanti siapa nak dgr mslh aku? Siapa nak maki, marah aku dlm 2 bulan ni? Aku dah hilang Izzan aku taknak hilang kau. 2 bulan kau pergi weh bukannya sekejap. Haih td dapat peluk kau 5 saat je weh bukan 2 bulan yg mcm kau pergi :( Nanti kalau aku sakit siapa nak maki aku suruh makan ubat? Arghh damn you asal kau pergi PLKN?! Haish jeroiiiiiiiiii aku sayang hang. Okbye :(


OLDER || NEWER