Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Bye Ajrul Mazlan.
Tuesday, January 10, 2012 | 2:02 PM |

Note from Ajrul Ajrul Mazlan
Sorry tak dapat dtg •busy •jg diri dikk,number phone ada dekat status nun•tunggu aku balik yaa,jgn nakal jgn buat hal•iloveyousomuch ♥

 ·  · Yesterday at 01:50 via Facebook for BlackBerry® smartphones

Pergi sudah abang aku sorang ni ke PLKN. Hm, sebelum dia pergi tak dapat jumpa dia :( Last aku jumpa time cuti haritu. Haish sempat ah peluk dia time tu :) And rasa taknak lepaskan dia pergi, haih 3 bulan takde siapa dgr masalah aku, buat lawak dkt aku, menggila dgn aku mcm kau selalu buat. Haha tapi takpe 3S selalu ada disisi aku :') Kau kat sana jaga diri elok-2 weh. Jangan lupa makan ubat, jangan rembat org. Aku nak kau belajar tentang kehidupan kat sana ye :) Kau lupakan semua yang kau pernah lalui dekat luar ni, aku tahu kau byk masalah try lupakan ok. Kau jangan lah risau pasal aku, aku tahu kau berat nak pergi sbb takut aku bt benda bukan-2 kan? :p Aku janji selagi kau tak balik aku takkan buat benda bukan-2. Aku tahu jaga diri aku, aku cuma risaukan diri kau. Berat hati aku nak bg kau pergi haihhh -,- Dah lah kau pun dah sampaikan, tak sempat nak baca apa aku tulis ni, ish sedih :( haha. Em, aku doakan kau okay saja yeee ;) Nanti 28 kita jumpa. Bye I love you abang, aku sayang kau :)



OLDER || NEWER