Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
First day school.
Friday, January 6, 2012 | 12:34 PM |

Haaaaaaaaaai blogger. Ya allah harini dah 7/1/2012 and aku baru nak update pasal first day sekolah haha kisah pulak aku en. Sorry lately ni aku busy sikit dengan sekolah baru. Yeahman now I'm Chulanian and not Tejanian hahahaha. Byebye Teja XD kemain kelamnyaaa -,-'. Haa okay mcmni act aku taktau pun yg aku dah diluluskan nak masuk Chulan ni sampai-2 je sekolah Teja lek jap then pengetua dtg jumpa aku and dia cakap cani...

Pengetua : Eh lisa tak pergi Chulan lg? Awak dah diluluskan taw.
Aku : Eh yeke? Taktau pun. Mana ada dpt surat lg.
Pengetua : Dah dpt lah, jap lg dtg pejabat syaa photostat kan.
Aku : Haa okay terima kasih cikgu. #muka sengih tak berhenti hahaa.

Time ni aku melompat dkt perhimpunan tu tuhan je tahu betapa happynya aku hahaha. Dah lama aku nak pindah Chulan sebenarnya baru skrg aku dpt :'). Hm, sayang aku nak tinggalkan Teja, pengetua. Haih tapi apakan daya aku tak tahan dengan penolong kanan sekolah tu. Hm, pengetua baik gila dengan aku sampai dia menangis time aku nak pergi tu. Hehehe bangga jugak ahh aku haha XD. Lepastu dalam pukul 10 lebih cmtu aku sampai Chulan dengan excited gila babinya aku masuk pejabat hahaha. Lepastu daftar apa semua dlm pkul 11 cmtu pergi masuk dewan. K time ni serious tak sabar! Sbb nk bt surprise dkt 3S hehe. Masuk-2 dewan Syazni muka blur je nampak aku k dia terkejut gila hahaha. Yana dah nampak dulu so dia takde ah terkejut yg Sarah pulak senyum-2 haha. Best wehhh masuk Chulan, serious! Lepas dah hbs orentasi tu kitorang p toilet then kantin and terjumpa lah Dino amboi kemain taiko nyaaa Dino kat sekolah, pandang org pun taknak hahaha. Time tu dia tgh ponteng kot kahkahkah dgn muka mintaknyaaa ishhh haha. Then makan lek jap, ada pulak budak form5 ngorat err zzzz kalau handsome takpe jugak hewhew :p biasa ah budak baru kan, normal case ah kena ngorat ni. Tapi en aku langsung tak rasa aku budak baru sebab ada syazni, yana, sarah haha. Second day em takda apa pun jadi just dtg lmbt lepastu lepas. K third day kena jumpa pengetua haha sebab dtg lmbt je pun. Dia bg ah nasihat apa semua, bukan aku sorang je Azri Azlan pun kena sekali muahaha. Rupanya en pengetua teja dgn chulan ni kawan baik haha patut lah cepat je aku masuk Chulan ceit. Habis kantoi semua psl aku dkt teja dulu hahaa. Awesome. K ahh aku ngantok and shoo penat dah pukul 4.35 a.m hahaha. Nah tgok gmbr bawah ni muehehe. Byeeeeeeeeee.







OLDER || NEWER