Welcome to Lysaa Momoy's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links

i am who i am
Hate me? GTH dear.
Tolong tunaikan pintaku.
Saturday, January 14, 2012 | 9:12 AM |

Aku bahagia bersama kau sayang tapi hanya satu aku pinta jangan mainkan perasaan aku lagi. Cukup lah dengan apa yang sudah aku tempuhi sebelum ni. Tolong jangan game aku, aku tak larat nak lalui semuanya. Aku penat, hati aku sakit, mata aku bengkak, hidung aku darah bila aku nangis. Menitik air mata aku baca IM korang walaupun sikit tapi em ntah lah. Aku rasakan kau cuma ingin mempermainkan perasaan aku. Tolong hargai cinta, sayang yang telah kuberikan. Aku tak mintak lebih cuma pintaku jaga lah aku, hargai kasih sayang yg aku berikan. Jangan kau sia-2 kan perasaan cinta ini. Tolong sayang. Jaga lah aku selagi aku masih hidup, tak lama pun keberadaan aku disini, hanya sekejap sebelum aku lelapkan mata. Maafkan aku kerna rahsiakan satu benda dari engkau. Aku ada sakit.. Em jagalah perasaan aku untuk setahun dua selagi aku masih bernafas. Aku penat kena game. Faham lah aku. Terima kasih sayang.


OLDER || NEWER